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Autor Tópico: RedViper Fix 1.0.0.3  (Lida 5026 vezes)

Offline =FN=Fluidman

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RedViper Fix 1.0.0.3
« Online: Março 24, 2007, 11:06:44 pm »
Olá pessoal, saiu o pimeiro hotfix (6,96 MB)  para o RV, segue links para download (torrent) :

http://thepiratebay.org/tor/3645498/RedViper_patch_1.0.0.3
http://thepiratebay.org/tor/3646192/FF4_Redviper_Fix1_1.0.0.3C.zip


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Lista de correções :

TFR changes (added to several a/c)
Mirage 2000 plock fix
Delete INS as an option in config editor
NWS roll linking in cfg
skin fixes
- transparency in ships
- F-16 transparency
DF map UI fix
Deuky's tod.lst made the current one (alleviates HUD visisbility issue)
dogfight fixes
tacetool.scf fix
F-22 .dat fix
object fixes


PS 1.61
- secondary explosions now will come from targets, and not from weapons.
Bombs used to generate secondaries even when targets was destroyed already. this is now fixed.

- Vehicles' smoke trails smaller.

- CBUs effect is more realistic now, spreading differently and more
depended on bombs velocity.

- Vehicles now will produce their own secondary explosions when
destroyed.

- Burning fire smoke plumes are now more dense near the ground.

- Fire texture tweaked.

- Spyder trails tweaked.

- more random types of AA missiles and AC explosions.

- AAA tweaked.

- Gun hit effect now has a surrounding "light" added to it.

CTD fixes
- FIXED CTD if a missing DDS, a missing DDS will now make a surface white but no CTD
- FIXED CTD when player requesting clearance for landing on carrier
- FIXED CTD when combat AP trying to change radar mode
- FIXED CTD Threat Circles in UI
- FIXED CTD Caused by missing DF variants
- FIXED CTD in Munitions UI

OTHER
- FIXED Displays out of place with SA Bar on
- FIXED DLZ Out of place on Hud
- FIXED Labels overlapped by distance labels in ACMI
- FIXED Cloud shadows disappearing with uncaged weapons
- FIXED Floating buildings in 2D Pit
- FIXED 2D Pit Scaling in spare resolutions
- FIXED 2D Pit Low Black Stripe in some non 4:3 resolutions like 1280x1024
- FIXED HUD Infinity projection to be used on any 3D pit
- FIXED Entry Pie 5 Hang
- FIXED altitude for choppers to a more realistic value
- FIXED Viper Engine performances to something more realistic
- FIXED AGM MFD See thru
- FIXED AGM-88 midair explosions and exlosions direct after launch when launched maddog
- FIXED AI visullay spotting at extreme long range
- FIXED MP Parking Bug
- FIXED MP ATC not Calling clients
- FIXED MP Autopilot on while entering the game
- FIXED DF Map Arena entry point
- FIXED DF Weapons Load Bug

- ACMI Labels distance no more depending on F4 Patch setting... now it defaults to 150 Miles
- ADDED multiple kneeboards support in the same 2d cockpit
- ADDED router support on client side (no port forwarding needed anymore for clients)

- Tanker using now a bigger LOITER DIstance to make easier refuelling
- SAR missions back -> more atmosphere in campaign
- Air Mobile now 2 - 4 ships regardless how many ground units to pick up
- Air Mobile battalions now bigger... have better chance to survive
- All AC wich have IFF now can use EWS programs
- Leave Splash Screen now scaled to any resolution size
- 3D World window now appearing always in the center of the display in windowed mode


Abraços,

=FN=Fluidman
« Última modificação: Março 24, 2007, 11:35:42 pm por =FN=Fluidman »

Offline =FN=Fluidman

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Re: RedViper Fix 1.0.0.3
« Resposta #1 Online: Março 26, 2007, 09:24:20 am »
Ola Eduardo, o problema do Leno na verdade não tinha nada a ver com o vídeo e sim com o áudio. Para solução do problema foi necessário, alterar no dxdiag a aceleração de hardware da placa  de som. Ele reduziu para aceleração simples e pronto. O RV está rodadndo muito bem lá.
Agora em relação aos Fix, no Frugal's tem muita gente falando que ele é "mágico", pois em máquinas que o RV estava dando CTD, eles pararam.


Abraços,


=FN=Fluidman

Offline Unholy

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Re: RedViper Fix 1.0.0.3
« Resposta #2 Online: Março 26, 2007, 10:05:05 am »
Desculpem a ignorância.... Como faço para baixar um torrent? Qdo peço o download nos links postados, baixo um arquivo "FF4_Redviper_Fix1_1.0.0.3C.zip.3646192.TPB.torrent" e não o arquivo .ZIP!

Help!

Offline Unholy

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Re: RedViper Fix 1.0.0.3
« Resposta #3 Online: Março 26, 2007, 10:35:19 am »
Valeu!
Já tinha baixado um outro programa...
De qualquer forma, muito obrigado!

Offline Arsenius

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Re: RedViper Fix 1.0.0.3
« Resposta #4 Online: Junho 10, 2007, 08:44:19 am »
aqui estes fiz foram realmente "mágicos", os soluços de FPS que ele tava dando reduziram bastante.
"O primeiro e principal fundamento da aviação de caça é ver seu inimigo antes ele o veja"

Adolf Galland

Offline Filipe Marcato

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Re: RedViper Fix 1.0.0.3
« Resposta #5 Online: Julho 09, 2007, 04:06:07 pm »
pessoal, desculpa a burrice mas para instalar esse patch eu preciso desinstalar o falcon 4.0 e o RV e instalar de novo?

Offline Sylar

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Re: RedViper Fix 1.0.0.3
« Resposta #6 Online: Julho 09, 2007, 10:48:23 pm »
  Vc instala o Falcon 4.0 o Redviper e os Patches 1.0.0.3 e 1.0.0.4.

Só.

=)
Não espere nada cair do céu, derrube você mesmo.


"Quando todas as armas forem propriedades do governo e dos bandidos, que na verdade são a mesma coisa, estes decidirão de quem serão as outras propriedades."
- Benjamin Franklin

Offline Filipe Marcato

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Re: RedViper Fix 1.0.0.3
« Resposta #7 Online: Julho 10, 2007, 12:47:35 pm »
eu já instalei o red viper do tópico "Instalação oficial" e estou baixando esse patch 1.0.0.3!!!mas o patch 1.0.0.4, onde ele esta?

Offline Filipe Marcato

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Re: RedViper Fix 1.0.0.3
« Resposta #8 Online: Julho 10, 2007, 12:51:42 pm »
opa,valew!!!já achei o 1.0.0.4!!neste tópico aki!! http://www.falcoesdanoite.com.br/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=4234.0